Vad blir min outfit i morgon???

Var ju ner på stan en sväng för att inhandla en present till Elsa samt för att försöka hitta en outfit för morgondagens fest.Hur tror ni det gick ?? En present var det inget problem att hitta eftersom jag redan visste vad jag skulle köpa men  värre blev det med min outfit, hittade verkligen ingenting som föll mig i smaken och detta resulterar med andra ord i att jag inte har något att stätta på mig i morgon.Hittade iofs en "over size" klänning på Zara, men eftersom ingen i personalen hjälpte mig med smakråd så fick de vara. Hur ska detta gå?? Eftersom jag ska på kalas i morgon så hinner jag inte ner på stan heller, så jag får väl rota fram någon gammal trasa. haha. (shit, jag låter verkligen desperat.haha).

Min dag har annars varit bra, haft en jättebra dag på jobbet. Mina kollegor är verkligen grymma :).
Ska ordna fram något gott nu och ladda för Idol. Hörs kanske senare.



Elsas present. (hon har önskat sig detta, så självklart ska hennes önskan gå i uppfyllelse.) :)



Gulligt va ?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0