Ljusparty.

Mamma blev jätteglad för paraplystället, vilken tur jag hade :).
Nu har jag precis fått i mig lite käk, idag blev det Torsk och Potatis med citronsås vilket smakade väldigt bra.

Har lovat att jag ska följa med mamma till en av hennes arbetskamrater ikväll,hm det var något "ljusparty" på gång om jag inte är helt ute och cyklar. Ja det kan ju vara trevligt att kolla iallafall, men jag hade hellre legat under en filt i soffan och gjort så lite som möjligt, känner mig nämligen lite krasslig,  men vad gör man inte för sin kära mor. =)

Detta är nedprintat i min agenda.
Torsdag. Lunch med Maria. Hockey.
Fredag. Jobb. 07.00-14.00
               Shoppa inredning till hallen med mamma.
               Hyra outfit för lördagens Halloweenfest.
               Tända ljus på mormor/morfar, farmor/farfars gravar.
               Idolkväll hemma hos mig =).
Lördag. Halloweenfest.
Söndag. Sova !!!!!!!! 

Uppdaterar er med mer från agendan en annan gång.
Hej svejs.
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0