Tvättning, Middag, jobb !!!

Det sista jag sa till Märtha igår när hon släppte av mig här hemma var, - Åh vad skönt det ska bli med sovmorgon !!
Tji fick jag, för vid 09-tiden ringer någon och frågar efter mamma. Jaha, tanken att somna om var omöjlig så det var bara att hoppa upp. Började dagen med att ta en lång dusch, slå på tvättmaskinen och sedan få i mig en god frukost och nu sitter jag här. Vid 13-tiden hämtar Jennie (syster) med familj upp mig, det vankas som sagt middag i stugan. 3-rätters om jag inte hört fel :).Hur ska det här gå? Jag som fortfarande är mätt sedan igår, hm men mammas mat är alltid bäst så det går nog ner ska ni se :P. Håller ni inte med mig ?
 Trevligt att få samlas hela familjen också, trisst att jag inte är så pigg dock men familjen får pyssla om mig :P
 Tar lite bilder under dagen/kvällen som ni får se sedan.

21.00 börjar jag jobba, så det blir en lång kväll/natt på jobbet. Hoppas det visas något bra på tv iaf, Någon som vet ??
Går av i morgon vid 08-tiden, sedan blir det nog en lugn söndag innan nästa pass börjar.



När jag kom hem igår efter jobbet låg den här fina teckningen/kollaget i brevlådan.  Dock utan namn eller avsändare, men tror jag vet vem boven är :P ( helt klart någon av mina underbara syskonbarn.) 


Gulligt va ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0