Tror ni på spöken?

Shit, blir riktigt nyfiken samtidigt som jag skrämmer upp mig själv.
En nära vän till mig hade blivit meddragen till ett Hotell här i stan av en kompis, tro det eller ej men han blev medlurad på en Spökrunda på hotellet. Det handlade om tredje våningen,  tredje våningen där nattpersonalen vägrade vistas efter stängning. Utan vetskap eller förvarningar fick han följa med upp på tredje våningen och redan utanför dörren som visade att våningen var stängd kände han en konstig känsla, liksom ett obehag eller något liknande, han kunde inte riktigt beskriva känslan men Kom ihåg, han visste ingenting innan han gick upp.  (andra som besökt våningen har också fått en känsla av obehag.) 

Jag blir riktigt fascinerande av sådant här,  jag brukar egentligen inte tror på saker som detta om jag inte själv varit med om det men jag kan inte annat än att bli nyfiken på den där "tredje våningen" och den här gången tror jag faktiskt på det, jag har nämligen fått bildbevis.
Men det är inget ni får se. :)..

Har ni några spökhistorier att dela med er ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0