Tjoho =)

.. Precis kommit hem efter att jag och mamma utfört dagens uppdrag, hm iallafall nästan. Vi har drygt halva listan kvar men den fortsätter vi med när pappa kommer hem :).  

- Morgonpromenad.
- Rensa och piffa till lite i hallen.
- Storhandla
- Shoppa lite nya inredningsprylar till hallen.
- Inhandla alkohol till lördagens fest.
- Tända ljus på mormor/morfars grav.
- Hämta upp pappa på jobbet.  (vi slapp hämta honom)
- Tända ljus på farmor/farfars grav.
- Hyra min outfit för lördagens fest. 

Åh, jag har helt klart stans gulligaste granne.  Det knackade nyss på dörren, jag öppnade och min granne, en 78-årig dam stod utanför. Hon är så tacksam för att Vi finns så hon hade bakat bröd till oss. Är inte det huuuur gulligt som hellst ?? :)

Ikväll blir det en mysig hemmakväll, Elise och Alvin skulle på Halloweenfest till grannarnas barn så vi har passat på att bjudit hit Madde, Fredrik och Ida på lite ostbricka, vin och trevligt sällskap :).  Låter väl mysigt va ?? :)
Vad ska Ni göra ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0