Sundsvall, shopping,syster och jobb.

När rastlösheten var som värst i morse tog jag mig i kragen och åkte ner till stan, behövde se lite folk.
Det var full rörelse nere på stan, solen hade hittat dit även så alla människor. Trots att lönen kommer nästa vecka var stan full av glada människor som trängdes i butikerna ..Me like :).  Jag fräschade upp min make-up väska med lite nya produkter, så nu längtar jag tills jag får användning av detta. Kanske redan nästa helg, för det var väl då du skulle komma hem, (västerås) Carro  ? :).  Puderborste, bronzing-puder, foundation, foundation-svampar, sminkväska,hårmousse och en mörklila ögonskugga fick bli dagens inköp.. NÖJD !!! ;)

Nu har jag, mamma och pappa nyss landat hos Jennie och Markus, middagen serveras nämligen här så vi skyndade oss hit :). Om jag gissar rätt blir det, Lax och Potatis, Mums !!! :).  Sedan blir det direkt till jobbet, känns dock väldigt segt att behöva jobba på min "heliga" dag men vad gör man inte för lite klirr i kassan :P.

I morgon
är en fika med Anna B inbokad och kanske ett bio-besök, annars ska min söndag förbli vääääldigt lugn.
Vad har ni pysslat med i helgen ??? *Nyfiken

Kommentarer
Postat av: Västerås Carro :)

Yes det är då jag kommer hem :) Pratat med E & M om dom är sugen på en utgång? Annars kan vi ju träffas å göra oss fina ändå :)

2008-10-18 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0