Spendera söndagen som den SKA spenderas.

Idag har jag spenderat söndagen och kommer fortsätta spendera dagen som man SKA spendera den, i soffan under en filt, med något bra på tv:n, valfri take away-mat, hårt makeup-förbjud, slitna myskläder och gärna ( om man vill vara riktigt ofräsch) en dusch-fri dag. ( har redan hunnit duschat dock.)
Någon som spenderar sin söndag som mig?
Till vardags måste man anstränga sig, man ska se fräsch ut när man går till jobbet, hela och rena kläder, en naturligt fin makeup, fräsch frisyr och ja allt ni redan vet man ska tänka på så varför kan man då inte spendera söndagen, den ända helt lediga dagen för många helt utan ansträngningar.!?!?!. Detta ska jag faktiskt införa som en tradition :)

Tyvärr har min mor och far redan sumpat min idé :(.
Mamma springer runt och slänger kläder runt omkring sig, hon har tydligen inte något att sätta på sig ikväll och frisyren går tydligen inte heller att få som hon vill .haha. Tror jag måste ingripa innan det blir kaos på hög nivå !!!!
Pappa sitter redan färdig i soffan och väntar, uppklädd till tänderna och luktar gott gör han också. ( och det tack vare hans yngsta dotter.) :)..Pappa ska bjuda mamma på Maria Möllers Show ikväll, middagssupé och vin serveras tydligen..
Snäll pappa man har :).
Ha så trevligt, men nästa söndag blir det skärpning !!!! :).



Idag stod det kycklingsallad på menyn, Me like :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0