Shopping.

Om man går själv på stan och vet vad man ska inhandla och kolla efter går allt i hundra knyck, kom precis hem och jag gjorde alla mina ärenden på mindre än en timme :). Bra gjort va ? :)  Klockan är inlämnad och jag får tillbaka den om ca en vecka, då 500 kr fattiagare. sjukt dyrt att laga något men jag kan inte vara utan den.
 Parfymen jag ville ha hittade jag, mums vad jag luktar gott nu :).
Bomusrondeller, underkläder (bh och tre par trosor), hudlotion och deoderant fick jag med mig hem också.  Känner mig riktigt nöjd och nu ska mitt kort få vila ett par dagar (hellst ett par veckor egentligen. haha.) 

Ska byta om och ta en promenad med Anna nu. Hörs sen :)



(blixten ställde till det lite, men jag orkar inte ändra)

Bomusrondeller - Kicks
Vitamin E Hudlotion - Body Shop
Palmolive Deoderant - Kicks
Parfym från märket Chanel - Kicks
Paul Mitchell serum - Sax och Kam (inhandlat igår)
Underkläderna behåller jag för mig själv :P.


Oj, jag glömde en sak.
 Jag köpte ett paraplyställ åt mamma också som ska få stå i den nyrenoverade hallen.
Nu blir hon säkert glad :)




Köpt på Åhlens
Nå ?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0