Sååå härligt..

.... med en morgonpromenad. Vaknade vid 08-tiden, klev upp och läste tidningen, pratade lite med Madde på telefon, satt igång tvättmaskinen, bäddade rent i sängen och begav mig därefter ut på en promenad. Gissa om det var härligt ? Kylan biter sig verkligen fast i kinderna och det är så fint när marken är vit, Jag bara myyyyser :)  (kom inte så mkt snö igår dock, men tillräckligt för att jag ska tycka det är mysigt). Nu ska jag göra iordning en god frukost, gröt (med russin, kanel och linfrön på),  smörgås, ägg, äppelbitar och ett stort glas jucie :). Det låter ganska smarrigt va ? :)

Snacka om att det svänger från en dag till en annan, igår kände jag mig verkligen inte pigg. Lade mig med feber och tänkte, - Jaha, det är så lagomt att bli sjuk just nu.......... Men idag känner jag mig hur pigg som hellst. - Konstigt.

Jag har gjort en lista med saker jag ska hinna med idag :)
- Promenad
- Bädda rent i sängen
- Fota och lägga ut lite grejer på blocket
- Tvätta
- Fixa naglarna
- Städa badrummet
- Sola ( om jag hinner)

Listan är påbärjad och jag kör vidare nu, Hejdå :).




En mysig bild från min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0