Righteous Kill

Var ju på bio med Josefine och Märtha ikväll, vi kom överrens om att se "Righteous Kill", popcorn och en fanta blev det också. Mums :). ( jag och Märtha möttes upp lite tidigare för att äta lite kinamat också, riktigt länge sedan men ack så gott.)   Filmen var helt okej, en typisk "seriemördar-film" dock. Handlingen var aningen seg men enligt mig en helt okej film.


Fredag, jag ska jobba först sedan blir det  en sväng på stan jag måste nämligen inhandla en outfit till festen på lördag samt en födelsedags-present åt Elsa som fyller 4 år i morgon. Kvällen kommer jag tillbringa i soffan, IDOL kl. 20.00 så det får jag ju inte missa. Någon fler trogen tittare här ?? :P

Nu ska jag bädda ner mig, en ny dag med nya möjligheter landar snart.
Tjo flöjt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0