Regnet det bara öser ner !!!!

Bloggen har inte fungerat  idag så jag lät skrivandet vänta tills jag kom hem från jobbet.
Min dag har varit riktigt blöt för regnet har öst ner hela dagen, och ja ni vet på förskolor trottsar man vädret och går ut ändå :).(något jag dock tycker är helt rätt.)  Dagen har bortsett från regnet  varit helt okej förutom att jag fick ont i huvudet nu på eftermiddagen,  och huvudvärk och livliga barn är ingen bra kombination enligt mig så nu får det bli en Ipren och en powernap.
Låter väll ganska skönt va ?! :)

Kvällen ska få bli riktigt lugn, eftersom regnet fortfarande öser ner ska jag hoppa upp i soffhörnet med en filt och en kopp te och bara myyysa. Ska iofs iväg vid 21.00-tiden och massera en kund, men jag hinner ju mysa i soffhörnet många timmar innan dess :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0