Nu blir det Åre igen =)

Då var stövlarna inhandlade =). ...Här går det undan... (ni får en bild sedan)
Har precis fått i mig en köttfärspaj med min kära mor, nu håller jag på att göra mig iordning och hoppas att Anna hör av sig snart för det kliar och sticks i mina shoppingnerver :). 



Haha, jag kan inget annat än att skratta åt min mor.  Under lunchen började hon prata om Åre, -Åh det är så mysigt, jag vill åka dit snart igen, så frisk och härlig luft, jag blir helt tossig, jag vill dit igen.. Haha, ja något i den stilen lät det.
..och gissa vad hon gör, jo hon lyfter luren och ringer pappa - Jag och Mari vill åka till Åre igen, så kan inte du kolla om stugan är ledig?  (haha, nu fick jag vara med på ett hörn också).  När dom lagt på luren dröjer det inte mer än ca 5 min innan pappa ringer upp igen, - Nu är stugan bokad och betald.  Här går det banne mig undan hurrni :)
Så,  6-9:e Nov är jag i Åre :).

Förresten, när vi ändå pratar om Åre så kan jag meddela er att det har snöat här i sundsvall idag :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0