Mari och Paula, funderar på nästa utlandsresa :)

Jag låg i sängen och funderade lite när mobilen plötsligt ringer, av någon konstig anledning så visade sig bara numret men jag vågade svara ändå..Hihi, vilken tur för det var min kära vän Paula, gissa om jag blev glad :).  Var allt för länge sedan vi pratade med varandra nu så det var väldigt lämpligt att hon ringde just idag ;).  Vi uppdaterade varandra om saker och ting som hänt, pratade gamla minnen från Lillsved och sist men inte minst så började vi klura på vår nästa utlandsresa.  Vi har nämligen bestämt att det ska bli en tradition :)  Undra var den tar oss denna gång ?! :)  (sist var det Alanya.)
Miss you !!!!!



Idag står ett besök på stan på schemat, inväntar bara att mamma ska komma hem från jobbet :)
Vet redan hur det kommer sluta, mamma kommer flyga igenom alla butiker och rota runt i alla kläder och till sist inse att hon inte hittar något som duger, så då åker vi hem och sedan blir det kaos haha. Värre än mig faktiskt :P 

Nu ska jag fixa fram lite frukost och sedan göra mig iordning,  solen skiner idag så jag ser fram imot att komma ut :)
Bye bye.


Jag och Paula i Turkiet :)











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0