Lördag, skogen,middag och fest =)

Hej hopp på er alla mina läsare, jag är nyss hemkommen från en dag i skogen med mina systrar och syskonbarn. Vi har verkligen haft jättemysigt, mumsat på matsäcken vi hade med oss, lekt med kottar, "fiskat" i bäcken, letat troll och plockat pinnar.. Ja bättre kan det inte bli :)  

Nu har jag duschat och slagit mig ner på sängen, tänkte vila en stund innan det är dax att göra sig i ordning.. För ni kommer väl ihåg, Ikväll är det FEST :)  Jag, Elin, Maria och Carro ska börja kvällen med en middag på Oscar sedan vidare på förfest, kvällen kommer troligast fortsätta på Oscar efter förfesten.   Ses i dimman gott folk.


Lite bilder från skogen;










Ida och Elise stannade hemma på grund utav sjukdom. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0