Jag blir alldeles matt..

Jag skulle ju som sagt jobba natt i helgen Fre, 19.00-08.30 Lör, 20.00-08.30. Jag har med andra ord laddat för detta hela veckan, inte planerat in något utan låtit den här helgen får ägnas åt jobb. Men IDAG får jag reda på att jag slipper jobba i morgon natt (lördag ser ut som vanligt dock.), men får då order om att jobba dag i morgon istället, 07.30-16.00. Jag blir alldeles matt !!!  Det har sett ut såhär förut och jag gillar inte när schemat ändras från en dag till en annan, men jag får ju en fredagskväll hemma istället och det innebär att jag kan se Idol, men framförhållning är något som saknas hos vissa och det gillar jag inte..


När jag kom hem från jobbet idag möttes jag i dörren av charmtrollet, Edvin.   Jennie, Markus och Elsa skulle till Birsta en stund men Edvin ville hellre hälsa på Ommo, Offa och Mimmi hade han sagt så han fick sin vilja igenom :). Vi har nyss bytt om till pyjamas och inväntar nu Bolibompa i soffan.
Jag ska snart avvika dock, ska iväg och se film. Så han får mysa med Ommo och Offa istället ;).

Edvin 2 år.


Söt kille va ??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0