Huvudet sprängs snart.

18.00 klev jag in igenom dörren här hemma, jag pallrade mig till jobbet ändå fast jag varit hängig. Saknades personal även idag så dom bönade och bad när jag ringde och förklarade att jag inte mådde så bra, jaha det var bara att offra sig och skynda sig iväg till jobbet fast halsen värkte och huvudet dunkade.. slutade med att jag fick stänga förskolan idag också,något jag inte alls hade räknat med. men aja, jag är hemma nu iaf och det tackar jag för..
 När jag kom hem stod det ett litet "förkylningskit" på sängen och väntade. ( Kan Jang, halstabletter, Ipren, en tidning samt en hundralapp om jag ville köpa lite gotta till kvällen.) Min mamma är bra snäll :).

Men hemma ensam kan jag inte sitta, kroppen säger iofs "ligg still i soffan och ta det lugnt" men jag är för rastlös för det så jag har bestämt träff med Märtha, det blir kinamat och kanske en film ikväll. :). Trevligt !!!!

Vad ska ni göra i helgen ?!




(hundralappen har jag redan gömt i plånboken :) )



Ha en trevlig kväll, vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0