Ikväll kom första snön =)

...Ljusparty sa jag, men haha det var inte ens i närheten av ljusparty. Undra vilket öra jag lyssnade med när mamma frågade om jag ville följa med :).  Hudvårdsprodukter, hushållsvaror, kosttillskott, vitaminer ja you name it. Allt detta kunde man handla, men detta var egentligen inte huvudämnet i kvällens träff, utan om att starta ett företag på internet som för många ändrat deras liv,  kvinnan och hennes man som var där och föreläste hade bestämt sig för att testa detta endast för att i framtiden kanske få mer tid över till deras barn, göra saker som dom i vanliga fall inte kunnat göra eftersom deras jobb tagit för mycket tid osv, nu 15 år efter att ha startet detta företag på internet har dom all tid i världen för deras barn,fritidsintressen m.m. detta genom att dom har kunnat gått ner i arbetstid på deras "vanliga" arbete . Att starta ett företag på internet, marknadsföra detta till andra osv osv har tydligen förändrat deras liv enormt.  LIte spännande faktiskt.

Ja det var mycket mer som berättades ikväll men jag orkar inte skriva mer nu, ni får fråga istället om ni vill veta. Lättare att förklara då :)


Kom ni ihåg vad jag skrev i morse??
Jo att jag önskade att snön kom, haha ja gissa vad det har gjort ikväll. Jo SNÖAT :).. Weeeeeeeiiii :)


I morgon var det tänkt att jag skulle äta Lunch med Maria, men känner mig inte alls pigg så jag fick tyvärr skjuta upp våran date. :(.   Tråååkigt. 



Såhär glad blev Mimmi när hon såg snön :P.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0