Hemkommen och nu kallar strax jobbet.

Kom precis hem efter en jättetrevlig dag/kväll med familjen. Dagen har bestått av lek med barnen, tre-rätters middag och underbart sällskap men nu kallar jobbet så det var bara att åka hem. Känner mig inte alls laddad för att jobba inatt :(.


Förrätt;
Rostat bröd med ägg, keso och anjovis röra
(riktigt gott)

Varmrätt;
Filégryta, gele, sallad och klyftpotatis.
( Mammas specialare, såå gott.)

Efterätt;
Blåbärspaj, vaniljsås eller glass.
(shit, jag är proppis idag också.)

Mamma hon kan ;).


Bilder från kvällen;




Alvin, söt kille :P


Barnens bord, förrätt pankaka med sylt.


Ida laddar för middag :)


Edvin är redo för både sängen och efterrätt.


Ida smaskar på glass.


Markus (svåger) leker med mobilen.



Efter en tre-rätters middag skulle barnen ha kvällsfika också.
Hur orkar dom?
Men rutiner är väl till för att följas?? :)


Elsa ville också ha kvällsfika, kräm och mjölk.


Edvin ville ha en till portion kräm, men där var det stopp.
Huvudet på sne och "surmunnen" åkte fram.haha
Sötare unge får man ju leta efter :)


Jag fick vara med på ett hörn också :)
Nu måste jag skynda mig iväg, men god natt på er.
Vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0