Helgen gick i jobbets och shoppingens tecken ;).

Det blev inget besök på Barista för mig och Anna vi begav oss till Birsta istället, Birsta City, Ikea, Ica Maxi och City Gross fick fin fint besök av oss istället. Vi hann med en Kaffe Latte Charm också, sedan fortsatte vi vår runda.
Från Ikea fick Anna med sig, ljus, (i massor), kastruller, tillbringare och några ljuslyktor. ( Jag förbjöd henne att köpa mer ljus när jag insåg att korgen var fylld.) Men i dessa tider behöver man massor med ljus iofs. Jag var inte sämre, köpte en ljusstake och doftljus. (röd/svartvinbär) Luktar såååååå gott !!!!!  Har precis omorganiserat i mitt rum så mina kära doftljus (dock inte alla 36 på en gång..haha.) och den fina ljusstaken fick plats. Blev riktigt bra :).

I morgon är min lediga dag och den ska spenderas med Cicci, får se vad vi hittar på :).
Skulle vara mysigt att fixa ett litet Hemma-Spa, ska höra vad hon tycker om det annars tror jag det blir en fika på stan eller något i den stilen. Blir nog trevligt vilket som iofs :P.



Glömde en sak, jag köpte en borste på Kicks också :P.


Fin va ?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0