Jag gick på en nit....

Blev en lång och fullspäckad dag. Hade hoppats på att få komma hem till "tysnaden"som blir efter att jag lämnar Förskolan bakom mig, men där gick jag på en nit kan jag lova er.. för när jag kom hem hade mamma fått för sig att bjuda båda systrarna och deras familjer på middag, ja med andra ord var huset fullt och maten flög fram och tillbaka över bordet under middagen.(ungefär som på jobbet.haha). Pannkaka stod på menyn,  inget jag äter i massor så jag åt snabbt och lämnade bordet i tysnad (skööönt)..haha.. jag lovar att ingen ens märkte att jag var borta :P.  Fin familj man har :).   

Nu har jag förflyttat mig från Granloholm till Bergsåker, (det går undan här)   hem till Jennie och Markus med andra ord ;)   Tänkte att jag skulle se Timrå Vs Brynäs, kan tänka mig att Timrå åker på en förlust (igen), men matchen är helt klart värd att se ändå :) Tror jag ska traska ner på kiosken innan matchen och köpa lite karra, det är jag väl värd ?? :P 
 Vad ska ni göra ??


Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0