Fredag=Hemmakväll

Fredag innebär att du ska koppla av hemma efter en lång arbetsvecka, äta en god middag och du firar kanske till och med helgen med ett glas vin också. Fortsätt kvällen i ett lugnt tempo, kryp ner i soffhörnet, tänd massa ljus och slappna av jag lovar att du inte ångrar dig i morgon när du är utvilad och redo att brottas med lördagen. Jag hoppas du unnar dig något riktigt gott också, kanske den där chokladkakan du trånat efter sedan i måndags. Blir ni sugen?  Min "hemmakväll" kommer se ut som ovan och jag kommer ha det sååå mysigt, jag ser fram emot morgondagen då jag är utvilad och redo för både kalas och senare på kvällen, fest. Hoppas ni också får en trevlig kväll :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0