Dödstrött

Fy fasen vad jag har varit seg idag, jag har inte gjort många knop på jobbet idag vill jag lova, har mest försökt få barnen att sitta och pyssla med något så också jag kunnat få sitta..haha, fin fröken :). Men jag var helt enkelt tvungen, helgens äventyr tog knäcken på mig :P. ( man börjar bli gammal.)   Nu ska jag lägga mig och vila en stund, ska nämligen iväg och jobba två timmar ikväll också, fy sjutton vad jag flänger och far Men snäll som man är så ställer man upp på allt :).


I Veckan Händer Följande;
Måndag. Jobb, 08.00-15.00. Jobb, 19.00-21.00
Tisdag. Jobb, 08.00-15.00. Massera Husse.
Onsdag. Jobb, 08.00-15.00.
Torsdag. Jobb, 08.00-15.00
Fredag. Jobb, 19.00-07.00
Lördag. Jobb, 19.00-07.00.
Söndag. SOVA !!!!!!!

Veckan består som ni ser mest utav jobb men jag har bestämt träff med Elin och Maria också, får se vilken dag som passar damerna bäst :).

Hoppas ni haft en bra dag !?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0