Barnkalas

Nyss hemkommen från Elsas barnkalas.Elsa såg man knappt röken av, det var ett evigt springande fram och tillbaka med de andra barnen. Ja ni vet hur barnkalas kan vara :) Hon fick jättefina presenter och såg mycket nöjd ut och det är ju huvusaken, min lilla plutt :). Vi vuxna satt mest och pratade, drack kaffe, styrde upp barnens lekar och drack lite mer kaffe..Typiskt "vuxen-göra". 

Nu har jag precis duschat, måste ju fräscha till håret inför kvällen. Är riktigt festsugen och ser verkligen fram emot kvällen, som jag sa till Märtha, - Jag ska leva rövare ikväll, så passa er !!!!! men outfiten har jag inte riktigt bestämt ännu men jag har accepterat att jag inte hittade något på stan igår iallafall och det är ju positivt..haha... 
-Hoppas det är mycket folk ute ikväll !!!


Bilder från kalaset !!!!


Ida blir helt tossig när det är dax för fiskedamm ..haha :)



Alvin har redan huggit in på dagens fångst i dammen.


Fiskedamm på gång, gillar verkligen den sk. dammen :P haha


På rad i soffan satt dom och mumsade i sig karrat :)


Ida fick också en påse, innehållet var ett russinpaket.
(hon har inte börjat äta godis ännu med andra ord.)



Vad är ett kalas utan hemmagjorda bullar...


...och utan chokladbollar.


Tårta, Jennie hon kan hon ;)
(provsmakade aldrig, men den var säkert god.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0