Äntligen en vinst =)

Som sagt, jag var hos syster och kollade Timrå Vs Brynäs.  Efter allt för många förluster vann äntligen Timrå ikväll, på hemmaplan. Känns riktigt skönt att vinna en sådan match när Brynäs är laget som ligger i topp och som spelat riktigt bra hela säsongen. Jag hoppas Timrås självförtroende höjdes en aning efter kvällens riktigt bra spelade match. För om dom nu inte ska falla ner ännu mer i tabellen krävs det att dom spelar som ikväll och börjar vinna matcherna. Bra gubbar :)  Slutresultat 3-1 :)


Morgondagen ser ut som följer, Jobb 08.30-16.30 sedan hem och käka Tacos, glöm inte att klänningen från Zara blir min i morgon också :) Senare på kvällen får jag se vad som händer, har kaaanske något inplanerat ..Hemlis ;).


Josefine, det är dax att komma hem nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0