Vad är en vinter utan en snygg mössa :)

             

             

                                                          



Eftersom jag i förra inlägget pratade om vintern tänkte jag bjuda er på en liten mössmodevisning ;).
Ni som känner mig vet att jag ääälskar mössor, hm ja av någon konstig anledning. Men en mössa används oftast när det är svinkallt ute, när man åker skidor eller helt enkelt har en dålig-hår-dag och varför inte då piffa till sig med en snygg mössa istället. Mösslagret här hemma ökar för varje år, shit snart får dom sluta tillverka mössor, för jag köper nya varje år och det resulterar i översvämmning i mösslådan..Men vad att göra liksom ;).   I Love It !!!

1. Svart basker som jag fått efter min mormor.
2. Vit/röd randig mössa 200kr, Åres egna mössor. (köpt i butiken Hanson)
3. Brun/Beige randig mössa 299kr, köpt på Peakaffären i Åre.
4. Rosa mössa (kom ej ihåg priset),  köpt på Twilfit.
5. Vit/svart randig mössa 159 kr, köpt på Stockholm Design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0