Tjejen med koll.

Här sitter jag i lugnan ro och läser Aftonbladet, pratar med några vänner på msn och njuter av att det är 1,5 timme kvar innan jag börjar jobba. Men något slog mig precis, börjar jag verkligen jobba klockan 18.30?? Jag kollade agendan och vad tror ni, jag börjar ju kl 18.00. Shit, jag fick genast mycket brottom, jag har inte hunnit byta om, jag har inte packat "nattväskan" och jag har inte käkat middag. Hur jag har tid att skriva ett inlägg här vet jag inte heller. Haha, men det är ju bra att man har koll menar jag. Det är en j*kla tur att jag bara har 2 minuter promenadväg till jobbet också. Måste skynda nu !!


Hörs i morgon gott folk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0