Stockholm Here I come :)

Sådär, nu är både jag och mina väska redo för en trip till stockholm och sedan vidare till Lund =).  Vaknade före väckarklockan i morse faktiskt, så jag har hunnit med en promenad också, Duktigt va ?! =). Det ska bli riktigt skönt att komma bort en stund !!! Nu ska jag göra iordning frukost och sedan gasa till ICA och köpa lite färdkost ;). 
Om vi inte hörs mer idag så önskar jag er en jättetrevlig fredag !!!  =).


Caroline, jag försökte få tag i dig igår men du vääägrade svara, jag undrar om du kan ta med dig din locktång. Då skulle Mari blir glad ;). Ring något. Ses sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Men du måste ha ringt fel nummer. Hade baar ett missat från Josefine G igår? Har tyvärr ingen locktång =( Så den är inte nerpackad.. F-låt! Hörs senare stumpis! Jag kommer blogga och vara på msn hela tågresan till Stockholm! Weeei

2008-11-28 @ 11:22:22
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Jill

Ha så skoj i sthlm, festa åt mig :D

2008-11-28 @ 18:36:03
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Mari

Caroline,det är ingen fara.Jag får testa min lycka med plattången istället. Och om du skyndar dig hit snart så skulle vi bli väääldigt glada ;). Ses snart.

2008-11-28 @ 18:42:45
Postat av: Mari

Det lovar jag att vi ska göra =). Du ska festa nästkommande helg va, i sundsvall?? =)

2008-11-28 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0