Smart grej.

 När jag kom hem idag hade mamma inhandlat en ny möbel, eller vad jag nu ska kalla det för. Shit, den var riktigt behändig faktiskt.   Innan har barnens leksaker tagit plats i bokhyllan och det har enligt mig sett väldigt rörigt ut,  men nu kan vi gömma dom. Weeeiii =) SKÖNT




Mjuk för rumpan att sitta på, perfekt när man är hela familjen och helt ok design.
Med andra ord en ganska praktisk "möbel".



Och vad hittar vi om vi lyfter på dynan, jo massa leksaker.:)
Är det inte hur bra som hellst ? :)



Jag tror också jag ska inhandla en sådan, det finns alltid något skrot att gömma undan.

Den finns att köpa på Åhlens, men priset har jag ingen aning om.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0