Pepparkakor.

22 November och Familjen Eriksson/Hammarström/Högbom tyckte det var hög tid att baka pepparkakor idag.
Själv tycker jag det är liiite väl tidigt, (jag har ju ingen julkänsla ännu) men Madelene med familj ska flytta in i deras nya hus nästa helg och efter det fanns det tydligen ingen tid över, så vad göra liksom =)
Men jag valde att stanna hemma faktiskt, orkar inte bli neddrängt i mjöl som jag blev förra året hehe.( ja ni vet, småsyskon får stå ut med om ALLT.) så jag överlåter det där till syskonbarnen i år Tihi :P.    Men en sak kan jag säga er, mammas egna pepparkaksdeg är supergod :P. (provsmakade innan dom åkte iväg)







Magnus Carlsson - När en stjärna faller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0