Lite cred till mig faktiskt.

.. Efter århundradets bästa fest är man inte speciellt sugen på att kliva upp kl.07.00 dagen efter. Men jag ska berätta en sak för er, just precis det gjorde jag. På ostadiga ben pallrade jag mig iväg till jobbet vid 07.30 i morse. Haha, jag kan säga att det inte var en vacker syn, hoppas ingen såg mig !!! :)  Klockan 13.00 var mina timmar avverkade (fick gå en timme tidigare..undra vad det kan ha berott på haha.) och jag tog då mina seeega ben och gick hem, ja ni kan ju gissa en gång på vad ni tror jag har gjort sedan jag kom hem !?!?! :) Haha Jo, jag har SOVIT !!!!! Men om jag ska vara ärlig så mår jag huuur bra som hellst idag faktiskt, men jag är bara förbannat trött..

Jag ska i ett nytt inlägg berätta om Festen och bjuda er på lite Bilder, men jag måste få i mig något ätbart först. Hi Hi, så ni får fint vänta :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0