Kaffefull..haha

..Ha ha, helt sjukt. Kan man bli full på Kaffe?!  Snurrar i huvudet, ja banne mig lika som det gör efter för många drinkar på krogen.  Blev kanske för många koppar kaffe på Barista ikväll, men vi hade juh trevligt iaf :),. Eller hur, Märtha ? =)
I brist på annat tog vi en sväng med bilen också, haha vilka muppar vi är :)  Men nu är jag hemma....


Min dag på jobbet var helt okej,det var full huggning från det att jag kom dit tills jag gick hem. Men det är väl så en dag på jobbet ska vara antar jag, Eller har jag fel ?! =).   

I morgon
ska jag återigen träffa Märtha,  får se vad vi hittar på. Jag jobbar natt i morgon, börjar kl. 19.00 så jag har heeela dagen till godo =).  Weeeeiii :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0