Jaha, man kanske ska byta om ändå.

Dagen till ära tänkte jag klä mig fint, ta en promenad till affären och köpa något gott och sedan åka iväg, hem till Josefine. Men hm, tror jag får tänka om faktiskt!. Ute stormar det och snön yr runt runt.  Jag skojar inte, men det är till och med snö på husväggarna..haha.
Så ja, dagens klädval får jag ändra och promenaden till affären struntar jag blankt i. Men Josefine, dig struntar jag inte i :).

Josefine har bjudit hem mig på en liten tjejdag/kväll, det blir bara jag och Jos iofs, men ack såå mysigt vi ska ha det.  :).
Vi får se vad vi hittar på, men lite shopping på ICA Matfors blir det iallafall =).  Jag fick till och med äran att få stanna kvar över natten,  visst är hon snäll ? =).  Mer trevliga tjejdag/kvälls-detaljer får ni kanske senare idag.  Nu ska jag byta om och packa min lilla väska =).

Detta händer:
Måndag. Mysdag/kväll med Josefine.
Tisdag. Jobb, 18.30-08.00.
Onsdag. Ledig. Färga håret och tvätta.
Torsdag. Packa. Jobb, 18.00-08.00.
Fredag. Åker till Stockholm =).
Lördag. Shopping och fest i Stockholm med Josefine och Caroline.
Söndag. Bakisdag + en bio kanske.
Måndag. Åker till Lund =).


...Ni får bilder från min och Josefines dag/kväll i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0