Jag brukar kalla det för Helg.

..Precis vad som infaller sig idag, Helgen :). På något konstigt sätt är alltid helgen välkommen, vare sig man arbetar på vardagarna eller ej.   Solen tittar fram bakom molnen, det är ca 2 minusgrader och alldeles vindstilla. Vad kan bli bättre än en dag på stan med Josefine då, ska strax ringa och väcka henne :).

Som det ser ut just nu blir även denna helg väldigt lugn,  men som sagt, jag är inte den som är den så jag får helt enkelt se vad som faller mig in :). Vad sa ni göra ?!




Haha, det är skrattretande.  Som ni alla vet har GIF Sundsvall åkt ur allsvenskan. 
 Jag läste ST (igår) att dom tagit kontakt med Dr Phil, haha. Dom var alltså tvungen att kontakta någon "superhjälp" pga deras kris.    Ja om man kontaktar Dr Phil, då har man verkligen kris. haha. förlåt att jag skrattar, men jag kan inte låta bli.     Kanske dax att lägga ner istället.   Vad säger ni ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0