Idag.


Ida 1,5 år.
Busigare och sötare tjej får man leta efter, mosters egna charmtroll.


Alvin 4 år.
Ja ni ser, vi fick celebert besök av Spindelmannen =).


Ida 1,5 år.
Eftersom dagens ämne var "packning" passade moster på att stoppa ner Ida i hennes väska.
Jag gick runt med henne sådär ett tag och jag kan säga er, hon tjiknade av skratt.
=)


Alvin 4 år.
Spindelmannen i egen hög person börjar bli trött tror jag (!?)


Mari 22 år :P
Att sitta och slappa i en fotölj har jag absolut iiiinte tid med.




Dessa bilder är i från dagens besök hos Madelene och Fredrik. (Elise var hos en kompis.)


Nu har jag precis smörjt in mig med Brun Utan Sol, färgat håret ( blev som många gånger innan väldigt bra.), filat naglarna och startat en maskin med tvätt.
Jag är på god väg hurrni :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0