Helikopter.

... Just precis, klockan 08.00 dånade en helikopter förbi över oss (hördes dock mer som om den skulle köra in i huset), och den fick mig bokstavligen att hoppa upp ur sängen. Värre saker har man ju blivit rädd för, men det var sjukt vad högt den lät.  Detta är nog den ända nackdelen med att bo granne med sjukhuset. Men jag vaknade ju iaf, och jag fick en anledning att kliva upp och ta en promenad :). 5 minusgrader, mörkt och ett lätt snöfall. * Brrr*  Men vad är bättre än en morgonpromenad !? =).     ( Nu är klockan 10.02, det är 4 minusgrader, ett tunt snötäcke ligger på marken och solen skiner :) Lovely !!!!

Idag jobbar jag mellan 13.00-16.30, sedan har jag fått i uppgift att göra lite pappersarbete hemma. betald sådan. Så jag klagar inte ;).




Måste bara uppmärksamma er!! Om ni får konstiga/oskrivna sms eller liknande från mig är det bara för att min mobil är trasig.  Den lever sitt egna lilla liv om man säger så. hehe. det ska alltid vara något som krånglar=(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0