Har ju glömt att berätta..

.. Det blir ingen resa till stockholm för mig.   Skulle ju annars ha varit på väg redan,  men det blev lite struligt och ja jag hade  rättare sagt ingenstans att bo. Helt sjukt,  har aldrig ens behövt fundera var jag ska bo när jag ska ner, syster har ju bott där nere i över 10 år.  Men nu har dom flyttat upp till Sundsvall, och det innebär Inget Boende För Mari.. Flytten drog med sig både fördelar och nackdelar :).. Hi hi. Men jag överlever ändå ska jag berätta, det går ju fler tåg ner till stockholm :P. 


Får se vad jag hittar på i helgen,  Idag ska jag iallafall försöka åka ner på stan en sväng och titta lite :). Vet dock inte om jag vågar mig ut idag faktiskt, det är skridskobana på sundsvalls gator idag. Regn och Minusgrader, det har aldrig varit en bra kombination. Dom varnar oss till och med på radion, tipsar oss att hålla oss inomhus. Gaaah jag som vill gå på stan ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0