Fotbollsgalan och SEAL.

Om ni inte redan visste så fick Zlatan ta emot Guldbollen vid kvällens fotbollsgala. Vilket jag tycker är helt rätt !!
Jag har dock väldigt svårt för Zlatan som person, eller ja rättare sagt hans attityd.  Men om man läser igenom vad priset verkligen innebär går det inte att komma ifrån att Zlatan är den värdiga vinnaren. 
Vad tycker ni ?!

Kvällen har varit lugn, jag har om jag ska vara ärlig inte gjort mycket vettigt ikväll utan mest halvlegat i soffan och slötittat på tv:n. Riktigt skönt :).

I morgon är jag ledig och jag ska försöka komma iväg till Birsta, jag måste helt enkelt börja inhandla julklappar nu och om jag har turen med mig i morgon får jag träffa Josefine också Weeei :).  Godnatt.  





SEAL - CRAZY

Kommentarer
Postat av: Christine

Tänka sig, jag hamnade i blogg-världen jag också tillslut. Ett tag, på prov iaf :) Välkommen!

2008-11-18 @ 13:32:58
Postat av: Mari

Jaaa vad roligt :). Jag ska följa din blogg..

Tackar !! =)

2008-11-18 @ 16:24:32
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0