Ett ljus i sorgens mörker.

Allhelgona. En helg för stillhet, minnen och gravsmyckning med tända ljus.
Jag hoppas fler än jag låter den här helgen ägnas åt minnen och saknad av människor i sin närhet som gått bort. Jag tänker iallafall göra det och närmast mig står mina mor och far-föräldrar som gick bort för ett antal år sedan.  Efter dom lämnades ett tomrum som är med ord svårt att beskriva,  men jag är ett stolt barnbarn som fått haft så nära relation med både mina mor och far-föräldrar. Tyvärr får/har många andra inte det......Tack för den tid jag fick med er... // Yngsta barnbarnet.







______________________________________________


Nu har jag precis målat mina naglar svarta som natten, ser förskräckligt ut men vad gör man inte ha ha :).
Ska snart lägga en make-up, byta om och få i mig lite middag innan jag beger mig till festen.
Tror faktiskt jag ska tjuvstarta med en öl redan nu,   eller vad tycker ni ?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0