Elisabet.

Onsdag, klockan slog precis 13:23 när jag började skriva detta inlägg. Jag har redan avverkat mina fina timmar på jobbet,  det var egentligen tänkt att jag skulle jobba natt idag, men jag avböjde det fint och jobbade dagtid istället :).
Smart tänkt va ? :)

Jag kom med andra ord hem för inte så länge sedan,  har hunnit fått i mig lite frukt och delat några meningar med mamma innan hon promenerade iväg till jobbet.  Förresten, mitt favoritbröd var bakat när jag kom hem. Allt detta bestyr bara för att jag har Namnsdag idag, är hon inte för snäll..  Weeiii :)  Så efter jag skrivit klart ska jag provsmaka.

Alla ni som heter Elisabet i förnamn eller mellannamn, Grattis på Namnsdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0