Det går verkligen toppen för mig..

Denna kväll var INTE min kväll kan jag säga.. Lyckades med alla möjliga saker.

1.  Brände popcorna.

2. Brände även andra popcornpåsen. ( sedan fanns det inga fler påsar =(

3. Spillde ut ett glas med Cola över mammas nya vita duk..sorry:(

4. tjabblade till mobilen, så nu funkar den sisådär kan jag säga.

5. Fick en kallsup när jag skulle tvätta av mig sminket. ( hur man nu lyckas med det )

Ja kvällen var ju iallafall händelserik måste jag säga :).

Idol tyckte jag var riktigt bra ikväll,   tippade faktiskt redan innan att Robin E skulle få åka, och se man på vilket rätt svar jag hade :P.  Kevin och Annas duett var suuuper :).


Nu ska jag sova, hoppas ni alla har haft en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0