Bandy.

Tänk er ett svettigt omklädningsrum, nyslipade skridskor, ett gäng laddade damer, hårt knytna skridskor, adrenalinet pumpar, taktiksnack, uppvärmning på nyspolad is och kylan kryper in genom utrustningen. Detta kanske låter lite konstigt för er som inte vet. Men sådant här kan jag faktiskt gå runt och längta efter ibland, minns när man tränade 4 gånger i veckan plus match varje vecka, och detta höll jag på med i ca 8 år. Grymt är bara förnamnet för hur det var på den tiden. Shit, jag vill spela Bandy igen.

Paula berättade att dom behövde förstärkning i damlaget nere i Falun, gissa om jag blev sugen ?! :)
Vad säger ni, jag kanske ska dra ner och gästspela en säsong ?!



Kommentarer
Postat av: A

ja det tycker jag att du ska göra, men då måste jag ju hitta nån annan att gå ut och gå med.. Hmm svårt val!! :p

2008-11-11 @ 01:25:11
URL: http://anibananis.blogg.se/
Postat av: Mari

Hehe, ja det var ett svårt val =)

Eftersom dom förmodligen redan dragit igång säsongen blir det nog inget av det. Men det hade varit roligt, så med andra ord kan jag fortsätta promenera med dig :)

2008-11-11 @ 21:36:02
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0