Åre.

Det är nästan svårt att beskriva med ord vilken underbar morgon det är,  solen skiner (solen gick precis upp bakom bergen), inte en moln på himelen, det är ca 5 minusgrader, en stor grötfrukost är serverad och jag är på toppenhumör.  Detta bör egentligen upplevas för att man ska kunna förstå... Hur låter detta tycker ni ? :)   


Dagens planer har inte riktigt skridit till verket ännu faktiskt, men efter frukosten vet jag att en promenad väntar.  ÅreByn kommer med största sannorlikhet också att få ett besök, kanske det blir en fika på något mysigt café eller varför inte lite shopping,   jag ska faktiskt försöka hitta någon fin Farsdagspresent så butikerna måste besökas ;), För ni har väl inte glömt bort att det är Farsdag i morgon ?! :)  Lunchen och middagen vet jag inte riktigt vart den serveras, men förhoppningsvis blir det något gott, kaanske på någon mumsig restaurang hi hi :).    Spelar egentligen ingen roll hur vi styr upp dagen, för det är bara fantastiskt att få vara här.
Nästa gång måste Ni följa med upp :)


Nu ska jag sätta mig till bords och avnjuta en god frukost.
Vi hörs senare :).




Ja det är bara att njuta..


Trevlig utsikt man har från soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0