Åh vilken dag :).

Måndagar brukar inte vara mina favoritdagar,  antingen är jag fortfarande trött efter helgens festligheter,  barnen på förskolan är mer vilda än tama (eftersom dom har vilat upp sig under helgen),  jag önskar att helgen bestod av en till ledig dag, för jag han kanske inte med allt jag önskat göra under helgen.. Ja ni vet hur man brukar resonera på måndagarna :).

Men denna måndag har inte varit som alla andra,  jag är utvilad efter en lugn helg, jag har haft ett glatt humör hela dagen, barnen höll sig någorlunda lugn hela dagen, jag blev erbjuden ett jobb efter Jul/Nyår, jag fick underbara komplimanger av några föräldrar och sist men inte minst, när jag kom hem låg det ett Vykort och väntade på mig, kortet kom från Oman, med andra ord från Josefine :).

Weeeeeiiii  !!!!  Jag är så glad :)



" Hej Gumman !
Vi sänder här massor av sol till dig från oss i Oman!
Temperaturen håller sig stadigt runt 40 grader och man
får kämpa för att lyckas med att ligga och pressa.  Något
som antagligen inte skulle vara något problem för dig min
lilla pepparkaka ! :)  

Jag saknar dig. Vi ses snart.
Hälsa familjen.
Kramar från Josefine med familj i Muscat."




Tack vännen !
Vi ses i veckan, och du
kan vänta dig en stooor kram
från Din Pepparkaka :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0