Åh, jag vill ha värme.

Nyss berättade jag hur mysigt det var när snön föll, hur skönt det var när kylan bet sig fast i kinderna och hur mycket jag längtade efter skidsäsongen, och visst håller jag fast vid det fortfarande men efter att jag nyss kollat igenom bilderna från min och Paulas Turkietresa i våras kände jag en liten längtan efter värme faktiskt. 
 Ligga på stranden och steka sig i solen, smutta på en kall drink och dansa hela natten.  Det är inte mycket som kan slå detta faktiskt ?! :)    

Jag bjuder självklart på några bilder från resan :).
31/5-8/6 - 08.



Ordet var "STEK"


Väntar på flyget som ska ta oss till sverige.


Kleopatrastranden, niiice =)


Röd som en kräfta och förbannat sugen på chips.
En vanlig eftermiddag i Turkiet ;).


Tror det var efter 13 redbull/vodka.
ha ha.


Det dracks öl innan resan ner, på Arlanda.


Grymt.


Utsikten från vår favorit restaurang, Elite.



Första middagen i Alanya.


Eftermiddagspromenad.


Innan utgång.
Paula, kom du ihåg alla fläckar vi bråkade med på min klänning.
haha.


På denna balkong satt vi varje kväll och svullade i chips och godis.
Blev några groggar där ute också ;).


Stranden is the shit.


Vågorna var sjuukt stora under de sista dagarna.
Badförbud !!!!


Visst blir man sugen på en resa när man tittar på dessa bilder ?! =)
Tror vi snart får boka in en till resa tjejen :)


Kommentarer
Postat av: Christine

Åååå, va härligt med sol och värme.. Är ju lite dåligt av det här hemma just nu :O Ska göra som du och kolla igenom utlandsbilder!

2008-11-13 @ 19:29:38
Postat av: Mari

Skulle vara lagomt med en resa nu tycker jag =)

Vi får dra ett Lillsveds-gäng någongång =).

2008-11-13 @ 20:32:46
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Christine

Vore galet kul! Det får vi fixa :D

2008-11-13 @ 21:04:27
Postat av: Anonym

Verkligen :). Eliten på utlandsresa, kan inte bli annat än farligt ;).

Förresten, det blir ingen sthlms-resa. Hittade ingenstans att bo, men det går fler tåg =)

2008-11-13 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0