Update !!!

Jag tänkte fatta mig kort idag, är nämligen lite stressad  !!!   Jag börjar med Juldagen.  Kvällen började som sagt här hemma hos mig,  sedan gasade vi ner till Jocke, på Förfest.  Vid Välkomnades med ett glas Champagne =). Kvällen hos Jocke fortsatte till ca 21:30, då vi sedan gled ned till Stadshuset.  Som sagt, jag ska fatta mig kort !! Vi hade en GRYYYYM kväll !!!   Annandagen. Vaknade vid 12 när syster ringer och säger att dom är på väg, för att hämta mig... PANIK !! Vi skulle ju åka till stugan,  och det hade jag helt glömt bort !!!  Fort upp och packa en väska,  sedan bar det av. Dagen spenderade vi i pulkbacken. Sedan blev det god middag och massa mys med familjen, heeela kvällen.   NU har jag precis kommit hem (från stugan), och nu är det omladdning som sker. För ikväll är det Fest, igen !! Middag och trevligt sällskap hemma hos Caroline väntar =). 

I morgon ska jag berätta mer, plus dela med mig utav alla bilder som blivit tagna =) Så håll ut !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0