Teckningar !!!


Dagens konstverk =)






Elsa har gjort en Labyrint, man börjar vid den svarta pricken i vänstra hörnet. Genom att "gå" igenom labyrinten ska man tillslut finna Tomtens Gröt, som tydligen ska finnas någonstans, Vart berättade hon inte.
Lycka Till att hitta Gröten !!!! =)






Med min hjälp har Jag och Elsa  byggt ihop en alldeles underbar snögubbe.
Visst är den fin ? :)
Såhär kreativ blir man när man har barnbesök =)



Jag ska snart börja extraknäcka som barnvakt,  det kommer bli dyrt vill jag lova :)

Kommentarer
Postat av: ciccil

det är alice som gäller för min del. tyckte hon var bäst. men jag blir glad vilket som :)



kan du inte skicka ner lite snö till sthlm??? här REGNAR det :(

2008-12-12 @ 21:45:40
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0