Proppmätt + gamla bilder !!!

Efter att ha suttit hemma och tyckt synd om mig själv en stund var jag tvungen att ta mig i kragen, att sitta hemma ensam på Lucia går bara inte =). Jag bjöd helt enkelt in mig själv till Jennie och Markus, på middag. Vilken tur jag hade, för min favoritmat serverades dagen till ära. Flygande Jacob !!! =).   Nu är jag mätt och belåten, barnen har precis somnat och Markus gasade nyss iväg för att hyra en film, hoppas det blir en bra sådan !!! Vad har ni gjort idag ?!! 



Kolla, jag hittade lite gamla bilder på systers dator. 




2006.Stockholm-Haninge.
Tro det eller ej, men det är på självaste Julafton.


2006.
Madelene (äldsta syrran) och Elise.


Gabriella, hm. Troor att det är på hennes födelsedag.


2006.
Jag, Blond. Det visste ni inte va ? =)


Caroline,jag har dock ingen aning när detta foto är taget.
Caroline, Vet du ??



2007.
Det är skidåkning på gång, i Dalarna.


Caroline och jag, tror att det är på kräftskivan för två år sedan.


Shit, vad man förändras med åren !!!!
Känner knappt igen mig själv på dessa foton.




Kommentarer
Postat av: Caroline

haha snygga kort :P

Kortet på mig är när vi var på förfest hos Märtha. Jag å josefine var i nice den sommaren. Därför jag var så brun =)

2008-12-14 @ 10:58:18
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Ah okej. Att vi var hos Märtha anade jag nästan, men När det var hade jag ingen aning om. Men du är ju pepparkaka jämt =). Snart seeeees vi, Weeeeiiii =)

2008-12-14 @ 11:24:39
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0