Nu är jag redo...

...att fira Jul !!!   Dagens att-göra-lista är avklarad. Så nu kan jag slappna av, och jag känner mig riktigt nöjd över årets Julklappsköp =)   Idag var det Alvin, Edvin, Ida, Mor och Far som det skulle handlas till.. Jag fann det jag letade efter....

Nu har jag precis kommit hem, har också hunnit få i mig lite mat. Som idag bestod av Makaroner och Korv =).  Ikväll ska jag till Cicci och kolla på film, Gabriella hänger också med. Trevligt =) !!!  





Skjorta och Slips, Till Alvin.


Skjorta, Till Edvin.


Klänning, Till Ida.


Fina kläder va !!? =)
Allt är köpt på EXIT !!!

Mor och Far ska få ett Presentkort, på Entré Sundsvall !!
(där man kan köpa diverse konsertbiljetter osv...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0