Mys med knäck och pepparkakor.

Idag har jag inte varit duktig på att blogga,   min söndag har varit ett svart mörker nämligen. Så jag har helt enkelt inte orkat !!! Jag har legat i soffan hela dagen,  mest kollat på fotboll, halvsovit och legat och beklagat mig. ha ha. Illa, Mari !!!   När klockan slog 21.00 tog jag mig i kragen, steg upp ifrån soffan och gick raka vägen till sängen. Bra Mari !!!! Nu ligger jag här, bedvid mig har jag ett fat med knäck och pepparkakor, till det dricker jag mjölk självklart laktosfri och nu tänkte jag slå igång nya Arn-filmen.  Risken att jag somnar innan filmen ens har börjat är riktigt stooor, men jag gör ett försök i alla fall =).   Målat naglarna har jag hunnit med också !!!







Vi hörs i morgon !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0