Min dag !!

Idag har jag slutfört systrarnas Julklappar, nu är det bara Fredrik, Mamma, Pappa, Alvin, Ida, Elsa och Edvin som jag ska handla till. Känns inte så bara iofs, för jag har ingen som hellst aning om Vad jag ska köpa. Tycker att jag har hållt på med dessa förbannade Julklappar rätt länge nu, men Vad köper man egentligen till personer som redan har ALLT !!!!
Hjälp mig Gärna !!!!!!  

Jag
, Mamma och Pappa har varit på Birsta City !! Där var vi inte ensam vill jag lova, helt galet långa köer, överallt !!!
Efter två timmar tackade vi för oss och åkte hem, vi stannade i Driven på Mc Donalds först iofs.   Usch och fy säger jag bara, gillar verkligen inte maten där !!!!

Fick förövrigt en jättefin komplimang av en främling inne på Vero Moda idag ;) !!!!
Mer sådant, tack !! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0